Projektmenedzsment a sikeres induláshoz
PharmaLog rendszer bevezetése
Szoftvereink értékesítése, bérbeadása mellett természetesen vállaljuk rendszerünk bevezetését, annak minden részfeladatával együtt, és – az éles indítást követően – a rendszer támogatási, követési szolgáltatását is.
Helpdesk rendszerünkön keresztül partnereink nyomon követhetik a bevezetési, illetve a későbbi projekteket, fejlesztési igényeket.
6 szolgáltatás 1 csomagban
Mit nyújtunk a bevezetés során?
A rendszerbevezetési szolgáltatásunk egy teljeskörű szolgáltatáscsomag, amely a következő részelemeket tartalmazza.
Felmérés
Felmérjük a felhasználói igényeket, az éles induláshoz szükséges követelményeket, az elvégzendő módosításokat. Meghatározzuk a bevezetési projekt részfeladatait, felelőseit és ütemtervét, határidőket.
Korábbi adatok megtartása
Ügyfeleink korábban létrehozott adatbázisát átkonvertáljuk az új adatbázisba.
Tesztelések
Különböző komplexitású, környezetű, mélységű tesztelési fázisok: informatikai, integrációs, indítási tesztek.
Teszttervek – dokumentálás – validáció.
Egyéb szolgáltatások
A „standard” szolgáltatáscsomag kiegészülhet a PharmaLog-hoz kapcsolódó eszközök szállításával, illetve további szolgáltatásokkal is. Ilyenek lehetnek pl. hardver eszközök szállítása (pl. RF munkaállomások, vonalkód kezelő eszközök), vagy akár raktárberendezések, raktárszervezési megoldások szállítása.
Szoftver testreszabás
Itt kerül sor az adaptációk végrehajtására, az ügyfélspecifikus rendszerkapcsolatok kiépítésére (interfészek más rendszerekhez, eszközökhöz), eseti felhasználói igények fejlesztésére. A fejlesztések során a felhasználóval való szoros kapcsolattartásra helyezzük a hangsúlyt.
Oktatások
Vállaljuk a felhasználók, a rendszergazdák és a vezetők oktatását. Több felhasználói csoportban, a megfelelő rendszermodul programjai önálló használatának elsajátításáig folyik a betanítás.
Bevezetés menedzselés
A rendszer éles indításában a szükséges ideig részt vesznek munkatársaink. Személyes jelenlétet biztosítunk mindaddig, amíg a felhasználó kellő biztonsággal nem tudja üzemeltetni a rendszert.
6 szolgáltatás 1 csomagban
Mit nyújtunk a bevezetés során?
A rendszerbevezetési szolgáltatásunk egy teljeskörű szolgáltatáscsomag, amely a következő részelemeket tartalmazza.
Felmérés
Felmérjük a felhasználói igényeket, az éles induláshoz szükséges követelményeket, az elvégzendő módosításokat. Meghatározzuk a bevezetési projekt részfeladatait, felelőseit és ütemtervét, határidőket.
Szoftver testreszabás
Itt kerül sor az adaptációk végrehajtására, az ügyfélspecifikus rendszerkapcsolatok kiépítésére (interfészek más rendszerekhez, eszközökhöz), eseti felhasználói igények fejlesztésére. A fejlesztések során a felhasználóval való szoros kapcsolattartásra helyezzük a hangsúlyt.
Korábbi adatok megtartása
Ügyfeleink korábban létrehozott adatbázisát átkonvertáljuk az új adatbázisba.
Oktatások
Vállaljuk a felhasználók, a rendszergazdák és a vezetők oktatását. Több felhasználói csoportban, a megfelelő rendszermodul programjai önálló használatának elsajátításáig folyik a betanítás.
Tesztelések
Különböző komplexitású, környezetű, mélységű tesztelési fázisok: informatikai, integrációs, indítási tesztek.
Teszttervek – dokumentálás – validáció.
Bevezetés menedzselés
A rendszer éles indításában a szükséges ideig részt vesznek munkatársaink. Személyes jelenlétet biztosítunk mindaddig, amíg a felhasználó kellő biztonsággal nem tudja üzemeltetni a rendszert.
Egyéb szolgáltatások
A „standard” szolgáltatáscsomag kiegészülhet a PharmaLog-hoz kapcsolódó eszközök szállításával, illetve további szolgáltatásokkal is. Ilyenek lehetnek pl. hardver eszközök szállítása (pl. RF munkaállomások, vonalkód kezelő eszközök), vagy akár raktárberendezések, raktárszervezési megoldások szállítása.
Gördülékeny rendszerindítás
Több évtizedes bevezetési tapasztalattal rendelkező kollégáink pontosan tudják, hogy mikor, mire van szükség a sikeres rendszerindításhoz
A gyógyszer-nagykereskedők néhány órányi kiesést sem engedhetnek maguknak, ezért ha péntek este leáll a régi rendszer, hétfő reggel az újnak már minden nagyobb fennakadás nélkül kell üzemelnie.
A rendszerbevezetés folyamata
Kezdeti felmérések
Első lépésként felmérjük a felhasználói igényeket és az éles induláshoz szükséges követelményeket.
1
Adaptációs lista készítés
Adaptációs listát készítünk, mely tartalmazza a rendszer szükséges változtatásait, fejlesztéseit.
2
Szerződéskötés
A kezdeti felmérések és az adaptációs lista alapján árajánlatot készítünk, melynek elfogadása és szerződés megkötése után indulhat a tényleges munka.
3
Projekt terv készítése
Szerződéskötés után készül egy ütemezett projekt terv mérföldkövekkel az éles indulásig.
4
Projekt terv követése
Az elkészített projekt tervet követjük végig, napi, heti szinten egyeztetve:
adaptációk végrehajtása
felhasználói egyeztetések
adatbázis konverzió
rendszergazdai oktatás
felhasználói, vezetői oktatás
tesztelések
5
Éles indulás
A sikeres tesztelési eljárás végén megtörténik az éles indítás, a felhasználók biztonságosan tudják használni a rendszert.
6
Vegye fel velünk a kapcsolatot, kérjen árajánlatot
Deák-Kovács Gergely vezérigazgató
Hívjon minket bizalommal a
+36 62 554 470
telefonszámon
vagy írjon nekünk a
szegedsw@szegedsw.hu
címre
Kovács István vezető tanácsadó