Rólunk

Ismerjen meg minket jobban!

Deák-Kovács Gergely

Deák-Kovács Gergely

vezérigazgató

„Jót, s jól! Ebben áll a nagy titok…”

Kazinczy Ferenc örök érvényű szavait mi is követendőnek tartjuk az 1989-es zászlóbontásunk óta.

A logisztika egy, az ókortól létező tevékenység – mi ezen üzletágon belül egy speciális piacon, speciális szoftvert kezdtünk fejleszteni megalakulásunkkor, és azóta is folytatjuk.

Az iparágspecifikus, apró részletekig kidolgozott funkcionalitású PharmaLog, StoreIS szoftvereink olyan cégek részére készülnek, ahol a disztribúció a „core business” és nem csak egy tevékenység a sok közül.

Bátran állíthatom, hogy ha egy cégnek olyan rendszerre van szüksége, ahol a WM modul funkcionalitása, kifinomultsága a legfontosabb, akkor szoftvereink egyike a piacon elérhető legjobb megoldásoknak!

Erősen hiszünk a szabad légkörben végzett, win-win kapcsolatokra törekvő, kemény munkában – ahogy a portói tőzsde felirata is mondja:

„Labor et libertate urgent nos”, vagyis „A munka és a szabadság serkent minket”.

Cégünkről pár szóban

Iparágspecifikus megoldásainkkal segítjük ügyfeleinket versenyképességük növelésében

Profilunk kezdettől fogva olyan szoftver alkalmazások fejlesztése, amelyek a gyógyszer-nagykereskedő cégek logisztikájának (“core business”-ének), üzletileg kritikus, speciális informatikai igényeit kielégítik.

Ügyfeleinkkel hosszú távra tervezünk, minden kulcs ügyfelünkkel hosszú évek óta szoros kapcsolatot tartunk fent – igényeiknek megfelelő, testreszabott, validált rendszert adunk át, és a változásokat követő igények szerint végezzük a karbantartást.

A SZEGED Software Zrt. ügyfelei között megtalálhatók a néhány munkaállomást használó nagykereskedők, illetve a több, távoli telephellyel rendelkező, sok száz munkaállomásból álló hálózatokat üzemeltető cégek is.

Versenyképesség növelés
Alapértékeink

A hosszútávú együttműködésben és a win-win kapcsolatokban hiszünk.

Büszkék vagyunk arra, hogy számos ügyfelünknek már több, mint 20 éve partnerei lehetünk.
Ezt az eredményt annak köszönhetjük, hogy fennállásunk során mindvégig hűek maradtunk céges alapértékeinkhez:

Megbízhatóság és stabilitás

Számunkra a minőséget a megbízhatóság és a stabilitás jelenti mind termékeink, mind cégünk tekintetében.

Ügyfeleink, a nagykereskedelmi cégek jelentik a hidat a gyógyszergyártók és a patikák, kórházak között. Tudjuk, hogy tevékenységük kritikus fontosságú, így nem engedhetjük meg, hogy akadozzon a “forgalom ezen a hídon”.

Rendszereinket kifejezetten nagy mennyiségű adat befogadására és feldolgozására terveztük, 7×24 órában működnek, melyek közreműködésével 1.500.000+ doboz gyógyszert szállítanak ki naponta.

Megbízhatóság
Támogatás, ügyfélszolgálat

Támogatás és kiemelkedő ügyfélkapcsolatok

Tapasztalataink szerint ügyfeleinknek rendkívül fontos a support, vagyis az, hogy gyakorlatilag bármikor el tudjanak érni egy szakembert, aki a rendszereinkkel kapcsolatos kérdésüket megválaszolja.

Ügyfeleink mindig számíthatnak ránk – sohasem érezhetik azt, hogy problémájukkal egyedül maradtak. Munkánk során ők vannak a központban.

Mindennapi törekvésünk az őszinte partneri légkör kialakítása és fenntartása, igényeik minél teljesebb kiszolgálása. Mindig többet adunk, mint amennyit elvárnak tőlünk.

Rugalmasság

Testreszabott szoftvereinkkel igazodunk az ügyfél igényeihez, megoldást kínálunk a kicsi, egyszerű raktáraktól kezdve egészen a nagy, bonyolult, technologizált raktárakig.

Elég nagyok vagyunk ahhoz, hogy jelentős projekteket merjünk vállalni, és hogy egyenként foglalkozzunk az ügyfelekkel, de elég kicsik vagyunk ahhoz, hogy rugalmasan és gyorsan reagáljunk az ügyfelek igényeire, a piac kihívásaira.

Rugalmasság
Innovatív megoldások

Innovatív megoldások

A gyógyszer nagykereskedelem egyik specialitása, hogy államilag meghatározott, viszonylag kicsi árréssel dolgoznak.

Ez a helyzet viszont olyan munkát követel meg minden részterületen, amely költséghatékonyabb megoldásokkal oldja meg a feladatokat.

Ennek eredményeként a gyógyszer-nagykereskedelemben résztvevők a logisztikai hatékonyság terén mindig egy lépéssel a többi ágazat előtt járnak.

Vezetőség

Deák-Kovács Gergely

Deák-Kovács Gergely

vezérigazgató
Kovács István

Kovács István

vezető tanácsadó

Menyhárt Szabolcs

vezető fejlesztő

Ügyfélmenedzser munkatársak

Tanács Tímea

Tanács Tímea

PharmaLog ügyfélmenedzser
Kiss-Gerber Gabriella

Kiss-Gerber Gabriella

PharmaLog ügyfélmenedzser
Mede Kornélia

Mede Kornélia

PharmaLog ügyfélmenedzser

Török Judit

PharmaLog ügyfélmenedzser
Takács Zsanett

Takács Zsanett

MedTracS ügyfélmenedzser
Tanács Gabriella

Tanács Gabriella

IT validációs szakértő,
MedTracS ügyfélmenedzser
Cégtörténet

Fontosabb mérföldkövek, események cégünk életében

1989 - Cégünk megalakulása

1989 április 7-én alakult meg cégünk - magyar magánszemélyek a tulajdonosok.

Az első megbízásunkat a Csongrád megyei Gyógyszertári Központtól kaptuk egy készletnyilvántartó rendszer bevezetésére. Azóta folyamatosan jelen vagyunk a gyógyszernagykereskedők logisztikai szoftver piacán, végig követve és kiszolgálva az állandó változásokat.
A kiugrás éve

1997 - A kiugrás éve

Nyolc év alatt a 19 megyei gyógyszertári központból 12-nél és néhány magán-nagykernél indítottuk el alkalmazásunkat.

Ez az év azonban mégis a kiugrás éve lett: Európa legnagyobb gyógyszer-nagykereskedőjének, a PHOENIX Pharma-nak magyarországi 6 telephelyén vezettük be a technológiailag teljesen megújított PharmaLog szoftvert.
A kiugrás éve
PharmaLog a TEVA-nál

2001 - PharmaLog bevezetése a TEVA-nál

Az izraeli TEVA cég magyarországi leányvállalatainál több lépcsőben került bevezetésre a PharmaLog rendszer, összhangban a nagykereskedés fejlesztésével - a 2006-ban felépült TLK-ban, Európa egyik legkorszerűbb raktárában is.

A 10 000 m2 alapterületű raktárban a komissiózás területén számos speciális raktártechnológiát tudtak alkalmazni a közreműködésünkkel.
PharmaLog a TEVA-nál
Romániai csapat

2006 - Leányvállalat alapítása Romániában

Pharmalog SRL néven leányvállalatot alapítottunk Marosvásárhelyen, a SZEGED Software termékeinek romániai képviselete, a rendszerbevezetési projektek támogatása, és a szoftverek support-jának ellátása céljából.
Romániai csapat
PharmaLog SAAS

2007 - Elindult a PharmaLog SAAS verziója

Látva a piacon egyre több "kis" gyógyszer-nagykereskedő megjelenését, elindítottuk a PharmaLog hosting (SaaS) verzióját.

Az egy-egy hatóanyag, termékcsalád forgalmazására szakosodott, egy-egy gyógyszergyár, patikacsoport képviseletét ellátó partnereinknek szolgáltatásként kínáljuk termékünket, a teljes informatikai infrastruktúrával a bevezetési, rendszergazdai és rendszerkövetési szolgáltatásokkal együtt. Az élénk érdeklődés –, mely azóta is tart – minket is meglepett.
PharmaLog SAAS
Szeged Software Románia

2008 - Éles rendszerindítás Romániában

Az első romániai rendszerindítás a Pharmafarm (Richter Románia) gyógyszer-nagykereskedő 10 telephelyén.

A következő években a bukaresti Farmexim és a HelpNet nagykereskedők is a PharmaLog-ot választották.
Szeged Software Románia
Szeged Software Lengyelország

2017 - Nyitás a lengyel piac felé

A külföldi piaci lehetőségeink bővítése céljából partneri, együttműködési szerződést írtunk alá a lengyel Optima Systems céggel szoftver termékeink értékesítésére, a lengyelországi support ellátására.

A két évvel későbbi, SZEGED Software 30 éves születésnapja alkalmából rendezett kirándulásunkon készült fotón a lengyel, a romániai és a magyarországi munkatársak is szerepelnek.
Szeged Software Lengyelország
FMD MedTracS

2019 - Színre lépett a MedTracS

Az Európai Parlament gyógyszerhamisítás elleni rendelete (FMD) a piac szereplői számára kötelezővé tette a gyógyszer-szerializációt.

A MedTracS termékünk több nyelvű, mobil telefonon is üzemeltethető, felhő alapú alkalmazás. Külföldi partnereink segítségével 5 országban több, mint 50 disztribútornál vezettük be.
FMD MedTracS
Vélemények

Ügyfeleink mondják

Vélemények
Leányvállalatunk

Pharmalog Srl. Románia

A Pharmalog Srl. 2006-ban alakult Marosvásárhelyen, mint a SZEGED Software Zrt. leányvállalata. Feladata az anyavállalat szoftver-termékeinek – elsősorban a PharmaLog és a MedTracS rendszereknek – képviselete a román piacon.

A Szeged Software munkatársaival folyamatosan együttműködve az elmúlt évek folyamán gazdag tapasztalatot szereztek a gyógyszer-nagykereskedelmi logisztika, a rendszerfejlesztés, a programozás és a felhasználói support területén is.

Közös célunk a piaci részesedésünk növelése Romániában, és így egy erős, stabil, megbízható szolgáltató bázis kialakítása erre a nagyon igényes és speciális vállalati körre.

PharmaLog S.R.L.
Partnercégünk

Optima.Systems Sp. z o.o. bemutatkozás

Egyre bővülő ügyfélkörünk elégedettségét látva 2017-ben a lengyel piac felé is nyitottunk. Együttműködési szerződést kötöttünk a gliwicei és varsói székhellyel rendelkező Optima.Systems céggel.

A lelkes lengyel kollégák feladata elsősorban a PharmaLog és a MedTracS rendszerek képviselete a lengyel piacon, a marketing és support feladatok ellátása.

A MedTracS szoftver-szolgáltatás értékesítésével gyors sikereket értek el – több, mint 20 gyógyszer-nagykereskedő vezette be Lengyelország és Szlovákia területén a 2019-2021 közötti időszakban.

A PharmaLog rendszer lengyelországi terjesztése is ígéretesen alakul, a lengyel kollégák több komoly érdeklődést fogadtak, bemutatót tartottak, referencialátogatást szerveztek a gyógyszer-nagykereskedő cégeknek.

Tanúsítványok, díjak, elismerések

A fejlesztési munka egy alkotás, a teremtő ember keze munkáját hordozza magán.

Kötelességünknek érezzük, és mindent megteszünk, hogy ezt a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon végezzük, ezért szereztük meg ISO 9001 majd az ISO 27001 tanúsítványunkat, valamint büszkénk vagyunk díjainkra és az NNGYK jóváhagyására.

Innovatív márka

Cégünk, a Szeged Software Zrt. többszörösen is Magyar Brands díjas lett Innovatív márka kategóriában.
Magyar Brands díj

ISO 27001 minősítés

A CERTOP Termék- és Rendszertanúsító Kft. által 2025. júliusában kiadott Tanúsítvány szerint a SZEGED Software Zrt. „információbiztonság irányítási rendszert vezetett be és alkalmaz, mely megfelel az ISO/IEC 27001:2022 szabvány követelményeinek az informatikai rendszerek bevezetése és fejlesztése, rendszerkövetés, hosting (SaaS) szolgáltatás” területén.
ISO 27001 logó

NNGYK által elfogadott

PharmaLog szoftverünket a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ (korábban OGYÉI) számos gyógyszer-nagykereskedőnél tartott inspekció során, számos alkalommal ellenőrizte és elfogadta mind funkcionális, mind dokumentáltság szempontjából.
NNGYK logó

ISO 9001 minősítés

2006. májusa óta MSZ EN ISO 9001 minőségbiztosítási tanúsítvánnyal rendelkezünk az „Informatikai rendszerek bevezetése és fejlesztése, rendszerkövetés” területére.
ISO minősítés

Vegye fel velünk a kapcsolatot,
kérjen árajánlatot

Deák-Kovács Gergely

Deák-Kovács Gergely
vezérigazgató

Hívjon minket bizalommal a
+36 30 612 7065
telefonszámon
vagy írjon nekünk a
szegedsw@szegedsw.hu
címre
Kovács István

Kovács István
vezető tanácsadó

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.