System support

Segítséget nyújtunk a PharmaLog hatékony használatához

System support
Nem hagyjuk magukra ügyfeleinket

PharmaLog rendszer támogatása

Az ügyfél szerverére telepített, testre szabott rendszereinknél, az éles indulás után, egy új megállapodás keretében karbantartási szolgáltatásokat ajánlunk partnereinknek.

E szolgáltatásunk általános biztonságot nyújt ügyfeleinknek, hogy hosszú távon lesz olyan szolgáltató, aki a megvásárolt / bérelt raktárirányítási, logisztikai rendszerét karbantartja, módosítja, ha szükséges, a hatósági előírásoknak megfelelően elvégzi az adaptációkat.

Az is fontos és előnyös a felhasználó számára, hogy egy dedikált, az ügyfél specialitásait teljes mértékben ismerő munkatársunkhoz fordulhat kérdéseivel, mindig lesz kitől tanácsot kérni, ha megakad a munkában.

Amit nyújtunk

Az általános rendszertámogatási szolgáltatás tartalma

Folyamatos garancia

Folyamatos garancia

Helpdesk rendszer hozzáférés

Helpdesk rendszer hozzáférés

Validálási dokumentációk

Validálási dokumentációk

Hotline

Hotline

Kapacitás

Folyamatos kapacitás biztosítása az adaptációs és fejlesztési munkákhoz

Dokumentált verziókövetés

Dokumentált verziókövetés

Amit nyújtunk

Speciális plusz szolgáltatások hosting rendszerek esetén

Hosting rendszereinknél a szolgáltatási csomag része a rendszertámogatás, ami azt is tartalmazza, hogy biztosítunk egy, a rendszergazdai feladatok ellátására fölkészített szakembert.

Folyamatos garancia

Évi 99%-nál magasabb szerver és hálózat együttes rendelkezésre állás

Hotline

Adatmentések,
archiválások

Vegye fel velünk a kapcsolatot,
kérjen árajánlatot

Deák-Kovács Gergely

Deák-Kovács Gergely
vezérigazgató

Hívjon minket bizalommal a
+36 62 554 470
telefonszámon
vagy írjon nekünk a
szegedsw@szegedsw.hu
címre
Kovács István

Kovács István
vezető tanácsadó