Support

Egyedi rendszerek

Rendszereink éles használatának idejére karbantartási szolgáltatást vállalunk az alábbi tartalommal:

  • Folyamatos garancia.
  • Fejlesztési kapacitás biztosítása
  • Hotline
  • “Remote service” szolgáltatás, vagyis a rendszer távoli – Interneten keresztüli – karbantartása
  • Helpdesk rendszer hozzáférés
  • Dokumentációk – rendszer-modul validáció
  • Kizárólagos fejlesztés lehetősége
  • Kedvezményes napidíjak

 

Hosting – SaaS rendszerek

  • A rendszer biztonságos üzemeltetése érdekében biztosítunk egy, a rendszergazdai feladatok ellátására fölkészített szakembert, aki munkaidőben ellátja a szerver, a munkaállomások, valamint a szoftverek működtetéséhez szükséges rendszergazdai teendőket.
  • Folyamatos garancia.
  • Folyamatosan kapacitást biztosítunk a PharmaLog-hoz kapcsolódó adaptációs és fejlesztési munkákhoz.
  • Hotline
  • Helpdesk rendszer hozzáférés
  • Kedvezményes napidíjak
  • Évi 99%-nál magasabb szerver és hálózat együttes rendelkezésre állás

.

.

.

.