Projektmanagement

Egyedi rendszerek, rendszer-bevezetési időszak

  • Szervezési támogatást adunk a rendszer-, a raktár-, a munka- és az ügyvitel-szervezés területén. Cégünknél az elmúlt több mint húsz év alatt jelentős tapasztalat halmozódott föl a logisztika, informatika területén. Javarészt szakembereinkre – de szükség esetén – alvállalkozó partnereinkre támaszkodva a felmerülő igényekre komplex megoldást tudunk kínálni.
  • Természetesnek vesszük a rendszerek testreszabását. A fejlesztésekhez a prototípus készítés módszertanát alkalmazzuk, melynek lényege a rendszer-prototípusok folyamatos finomítása a felhasználók maximális bevonásával és folyamatos ellenőrzése mellett egészen a kész termék üzembeállításáig. A módszertan a felhasználóval való szoros kapcsolattartásra, együttműködésre helyezi a hangsúlyt. Ezt a módszertant maximálisan támogatja a fejlesztéseinkhez használt Magic technológia. A rendszerfejlesztési ciklus lerövidítésével és a hagyományos értelemben vett kódolás kiküszöbölésével, a magasan integrált funkcionalitásával többszörösére növeli a programozói hatékonyságot és a programozás megbízhatóságát.
  • Ügyfeleink korábban létrehozott adatbázisát átkonvertáljuk az új adatbázisba.
  • Vállaljuk a felhasználók, a rendszergazdák és a vezetők oktatását. Több felhasználói csoportban, a megfelelő rendszermodul programjai önálló használatának elsajátításáig folyik a betanítás.
  • A rendszer éles indításában, a szükséges ideig, részt vesznek munkatársaink (bevezetés-menedzselés). Több napos (vagy akár hetes!), személyes jelenléttel biztosítjuk a rendszer üzemszerű használatának sikerét mindaddig, amíg a felhasználó kellő biztonsággal nem tudja üzemeltetni a rendszert.
  • Help-desk rendszerünkön keresztül partnereink nyomon követhetik a folyamatban levő projekteket.
  • Cégünk szolgáltatásai közé tartoznak azok a – nem szorosan a logisztikai rendszerhez kapcsolódó – felhasználói igények kielégítése is, amelyeket alvállalkozó partnereinkre támaszkodva tudunk ajánlani. Ezek lehetnek szoftverek szállítása (pénzügyi-könyvelési vagy más ügyviteli rendszerek), hardver eszközök szállítása (IBM, HP, Sun vagy más szerverek, kommunikációs eszközök, vonalkód kezelő eszközök), vagy akár raktárberendezések, raktárszervezési megoldások szállítása (különböző raktártechnológiák, a komissiózást segítő elektronikus folyamatvezérlés).

 

Hosting – SaaS rendszerek, rendszer-bevezetési időszak

A kevés munkaállomást üzemeltető felhasználók számára lehetővé tesszük a SZEGED Software Zrt. szerverén működő Pharmalog rendszer, hosting formában történő elérését az alábbi szolgáltatásokkal:

  • Felhasználói igény-felmérés, rendszerbemutató
  • A felhasználó cég saját specialitásainak megfelelő kisebb mértékű adaptáció
  • Rendszertelepítés
  • A megfelelő struktúrában megkapott adatok (törzsek, forgalmak) konvertálása a PharmaLog adatbázisába.
  • A rendszer felhasználóinak képzése
  • Az éles indítás előtti, felhasználói környezetben végrehajtott teszt
  • Bevezetés-menedzselés – munkatársunk személyes jelenléte az éles indításkor
  • A PharmaLog rendszer felhasználói dokumentációja, valamint a minőségbiztosítással kapcsolatos területek validációja, dokumentációja
 

.

.

.

.